Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

14 septembrie 2008

Placinta-strudel cu mere

Avem nevoie de:

Pentru foi: 15 linguri de apa minerala sau sifon (150 ml), 15 linguri de faina cu varf (425 g), 7 linguri de ulei, 50 g de margarina sau unt + 2 linguri de faina;
Pentru mplutura: 10 mere mari, 6-8 linguri de zahar, 1 ligurita scortisoara, 1 plic zahar vanilinat.

Mod de preparare:

Am facut o coca din apa minerala, faina si ulei. Daca înca se lipeste de mâini se mai pune putina faina.
Am amestecat cele doua linguri de faina cu margarina aflata la temperatura camerei si a rezultat o „ciulama” moale si usor de întins.

Am pudrat planseta cu faina si am intins din aluat o foaie potrivit de subtire. Am intins „ciulamaua” uniform, pe toata foaia.
Am impachetat-o cu margarina spre interior. Am dat-o la frigider cca 30 de minute.

In acest timp am ras merele, le-am amestecat cu zaharul si scortisoara intr-o cratita, apoi le-an pus la foc mic sa se mai evapore zeama. Daca sunteti in criza de timp, puteti pune un strat de pesmet pe foaie si apoi intindeti umplutura, pentru ca daca e prea multa zeama exista riscul ca foaia sa nu se coaca.

Am scos coca si am impartit-o in doua parti egale si am intins doua foi, am intins umplutura de mere si le-am rulat cu grija si le-am inchis la capete.

Am uns o tava cu ulei si am tapetat-o cu hartie cerata. Am pus strudelele in tava, le-am uns cu un galbenus de ou batut cu putin lapte si le-am dat la cuptor la foc mediu cca 30-45 de minute. Cand s-a rumenit este gata.
Se taie dupa ce s-au racit.

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase