Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

21 august 2008

Bulz orasenesc

Ai nevoie de: 1kg malai grisat, 1,5 l apa, un praf de sare, 500g branza burduf (poate fi folosit si alt tip de branza putin sarata), 200g unt, 300g smantana, 150g costita afumata, 200g cascaval, 8 oua.

Mod de preparare:

Am pus un vas cu 2l apa rece, am adaugat sarea si malaiul si am amestecat continuu pana ce s-a format mamaliga. Daca a iesit prea tare, se adauga lapte sau smantana.
Am luat un vas termorezistent, l-am uns cu unt, am asezat un strat de mamaliga,am uns stratul din belsug cu smantana, apoi am asezat un strat de branza de burduf, apoi iar un strat de mamaliga, am uns cu smantana si am mai pus un strat de branza de burduf.
Ultimul strat trebuie sa fie de mamaliga, iar de la umplutura si pana la muchia vasului, trebuie sa mai ramana min. 1,5 cm pentru glazura.
Pentru glazura: am rumenit putin costita taiata feliute subtiri, am batut ouale cu putina sare, am adaugat costita rumenita si 2 linguri de smantana si am acoperit mamaliga cu aceasta omleta. Am ras cascavalul si l-am presarat uniform deasupra, apoi am introdus vasul la cuptorul incalzit prealabil.
Am lasat la cuptor pana ce s-a rumenit frumos si uniform.

Folosesc reteta in mai multe variante pe care le alternez in functie de inspiratie si de ce mai am prin frigider.
De exemplu, uneori folosesc carnaciori oltenesti si ii tai rondele, alteori folosesc cascaval afumat si nu mai adaug mezeluri, alteori formez cu lingura niste cuiburi in ultimul strat de mamaliga, pun cate putin unt in ele si cate un ou crud, iar deasupra presar cascavalul.
Si aici vedere in sectiune:


Toate variantele folosite au fost la fel de bine apreciate.

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase