Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

11 august 2008

Ciorba de salata verde

O ciorba usoara si racoroasa, foarte potrivita zilelor fierbinti de vara. Este buna atat calda, cat si rece.


Ingrediente: 2-3 buc. salata verde, 4 fire ceapa verde, patru fire usturoi verde, 1/2 l bors proaspat, 100g smantana,4 oua,100g ulei (eu am folosit de masline), 50g orez, patrunjel, marar, leustean, sare dupa gust.

Mod de preparare:
Am curatat ceapa verde, usturoiul si salata si le-am spalat bine.
Ceapa si usturoiul le-am taiat rondele si le-am calit in ulei pana s-au inmuiat, apoi am adaugat salata scursa bine de apa si taiata suvite si le-am mai calit impreuna inabusit 5-6 minute, dupa care am stins cu 2-3 l de apa fierbinte. Am adaugat orezul spalat bine in mai multe ape, sarea si am lasat sa fiarba impreuna 30 minute, dupa care am adaugat borsul de tarate, pe care l-am fiert in prealabil impreuna cu doua lingurite de leustean proaspat tocat, am adaugat apoi verdeata tocata marunt si am luat oala de pe foc. Am dres ciorba cu doua galbenusuri de ou batute cu smantana.
Cand dreg ciorba, adaug mai intai cateva linguri din ciorba fierbinte treptat in farfuria in care am batut galbenusele cu smantana pentru a le aduce la temperatura compozitiei din oala. In felul acesta nu riscam sa se branzeasca la contactul cu borsul fierbinte.

Ciorba am servit-o cu omleta preparata intre timp din doua oua si albusurile ramase de la dres, taiata fasii sau patratele. De obicei se adauga in farfurii atunci cand este servita ciorba. Pentru ca nu prepar cantitati mari si se consuma imediat, eu pun omleta direct in oala.

Pentru cei care nu au probleme cu colesterolul, omleta poate fi imbogatita cu cateva feliute de afumatura: bacon, kaiser, carnaciori, rumenite putin inainte de a turna ouale.

Rezultatul... este demential!

Asa arata produsul final.

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase