Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

27 august 2008

Tort cu multe fructe

Pentru blat ai nevoie de: 8 oua, 8 linguri de zahar, 8 linguri de faina, 2 linguri de ulei, un praf de sare, un pliculet zahar vanilinat, putina coaja de lamaie.
.
Pentru crema ai nevoie de: 3 plicuri Budinca de vanilie de la Dr. Oetker, 500ml lapte, 200g zahar, 1 pachet margarina Rama, coaja rasa de la o lamaie si o portocala.

Pentru sirop: Sucul de la doua portocale si o lamaie.

Pentru decor: 500ml frisca lichida, 1 pliculet intaritor de frisca si multe fructe.
Eu am folosit: doua portocale, doua kiwi, 150g zmeura, 200g capsuni, 200g visine, ananas din compot.

Cum am preparat: Blatul l-am preparat dupa procedura standard pe care o gasesti aici.

Crema: Am preparat budinca conform indicatiilor de pe plic dar am adaugat si 200g zahar. Am lasat sa se mai raceasca crema, amestecand din cand in cand ca sa nu se formeze crusta si cand a mai ramas putin calduta, am adaugat margarina, ingloband-o treptat. Am adaugat apoi coaja de lamaie si portocala si am lasat-o sa se raceasca complet.

Am taiat blatul in doua pe orizontala, am asezat o felie pe platou, am insiropat-o cu sucul de citrice, am asezat un strat de crema gros de 2 cm si am asezat deasupra, ca un mozaic, bucati de fructe diferite.
Am asezat deasupra cea de-a doua felie de tort, am insiropat-o si am tencuit blatul cu crema ramasa.
Am preparat frisca din frisca lichida si intaritor, am acoperit tortul cu frisca si l-am decorat cu fructe.
Deasupra am ras putina ciocolata.
Ai mei nu agreaza glazura gelatinoasa peste fructe, asa ca pana se consuma isi cam pierd prospetimea.

L-am lasat cam 6 ore la rece, asa ca gusturile s-au intrepatruns foarte bine.
A iesit un tort foarte racoros.
Din pacate nu am reusit sa fotografiez si sectiunile.

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase